Melo'dan transfer açıklaması!..
Brezilyalı yıldızımız Felipe Melo, ülkesinin ekipleirnden Sao Paulo'ya geri döneceği iddiaları üzerine açıklamalarda bulundu.
Webaslan Dış Haberler
Brezilyalı oyuncu, Galatasaray'da mutlu olduğunu söylerken, "Öncelikle Felipe Melo, Sao Paulo yönetiminin ilgisini, eğer gerçekse, mutluluk ile karşılıyor. Ancak şu anda benimle iletişime geçen kimse yok. Galatasaray'da mutluyum ve elimdeki şartlardan da memnunum" ifadelerini kullandı.
"BİR GÜN BELKİ DÖNERİM"
Transferin yüksek maaşı nedeniyle gerçekleşmediği iddialarını da yanıtlayan Sambacı, "Maaşım dünya futbolundaki ortalama maaşın üzerinde olabilir, bunu saklamıyorum. Ancak bu benim bir kulüp ile yapacağım görüşmeleri etkilemez. Ancak Brezilya'ya geri dönmeyi bir an bile düşünmedim. Taraftar ve kulüp, beni seviyor ve kulüp beni bırakmak istemediğini çoktan belli etti bile... Sao Paulo taraftarlarının ilgisi için tekrar teşekkürler. Bir gün belki geri dönerim, ama o gün bu gün değil" açıklamasını yaptı.
Bu sezon Galatasaray ile gösterdiği performansla milli takıma göz kırpan ve 2015-16 sezonu sonuna kadar sarı-kırmızılılar ile sözleşmesi bulunan 30 yaşındaki oyuncu, 43 mücadelede forma giyerken, 3 gol ve 4 asistlik bir performans sergiledi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!






















