Mehmet Büyükekşi: "Milletimize armağan olsun"
TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, Çekya karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi, Çekya karşılaşmasının ardından TRT Spor'a konuştu.
Mehmet Büyükekşi, "Öncelikle çok heyecanlı, mutlu, gururluyuz. 16 yıldır gruplardan çıkamıyorduk, 16 yıl sonra Allah bize nasip etti. Türk milletine armağan olsun. Hamburg "Türkiye" diye inledi. 50 bin kişi yürüyüşte vardı. Tüm Türkiye çok mutlu, biz de çok mutluyuz. Bu mutluluğu yaşattığımız için son derece mutluyuz. Allah inşallah bundan sonra yolumuzu açık edecek. İnşallah bu güzel günler bundan sonra devam edecek" dedi.
Soyunma odasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın takımı tebrik ettiğini söyleyen Mehmet Büyükekşi, "Avusturya maçına odaklanacağız. İnşallah Leipzig'de de büyük bir başarı elde edersek, inşallah Allah bize daha ileri gitmeyi nasip eder." diye konuştu.
Mehmet Büyükekşi, son olarak, "Milletimize armağan olsun, en büyük Türkiye" sözlerini sarf etti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























