Martin Linnes: "Kendimden memnunum"
Galatasaray'ın Norveçli yıldızı Martin Linnes, 1-0 kazanılan Konyaspor maçının ardından galibiyeti yorumladı.
Galatasaray'ın Norveçli sağ beki Martin Linnes, 1-0 kazanılan Konyaspor maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.
İşte Martin Linnes'in flaş röportajdaki sözleri:
"Galibiyet tabii ki de çok mutlu etti bizi. Zor bir maçtı, beraber oynamamız gereken bir maçtı. Zor bir rakibe karşı oynadık. Önemli bir 3 puan aldık.
Bugün gösterdiğim performanstan mutluyum. Sağ bek olarak oynadım. Basit görevler vardır, gol yemediğimiz için defansif görevlerimizi yerine getirdik. Ofansif olarak da iyi ortalar yaptım. Kendi performansımdan memnunum."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Brest Teknik direktörü Eric Roy, hayatını kaybetti

Tottenham'a Hollandalı stoper!

AC Milan'da Ruben Amorim dönemi

Manchester United'dan Summerville hamlesi

Jose Mourinho'dan transfer talebi: Felix Nmecha

Crystal Palace'ta Pierre Sage dönemi

Juventus, Jeremie Boga'yı takımda tuttu

Acun Ilıcalı, Galatasaray'dan transfer istiyor!

Atalanta Maurizio Sarri'ye emanet

Manchester United'dan rekor belgesel anlaşması!


























