Marcao: "Beşiktaş'ı yenmek zorundaydık, yendik"
Galatasaraylı futbolcu Marcao, Beşiktaş'ı 2-0 yendikleri maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.
Galatasaraylı futbolcu Marcao, Beşiktaş'ı 2-0 yendikleri maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.
Beşiktaş karşısında çok iyi mücadele ettiklerini ifade eden Marcao, "Sağlık ekibimize bu maça beni yetiştirdiği için teşekkür ediyorum. Kendi taraftarımızın önünde kazanmamız gereken bir maçtı, herkesi tebrik ediyorum ancak hiçbir şey bitmedi, üç tane çok zorlu maç oynayacağız ve ayaklarımız yere basmalı" dedi.
Galatasaray'ın gol yemeden maçı tamamlamasını da değerlendiren Marcao, "Galatasaray çok büyük bir camia ve bu büyük kulübün çok iyi bir savunma hattına sahip olması gerekiyor. Takım olarak da iyi savunma yaptık, biz de Luyindama ile beraber katı bir performans ortaya koyduk" ifadelerini kullandık.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Kempes, Madrid'den ayrılmak isteyen Alvarez'i destekledi

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare


























