ManU, Galatasaray maçı sonrası özür diledi!
Manchester United-Galatasaray maçında birçok sarı kırmızılı taraftar mücadeleyi ev sahibi tribününden takip etti. Konuyla ilgili araştırma yapan İngiliz ekibi, taraftarından özür diledi.
Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde Manchester United'ı Old Traffoord'da 3-2 mağlup etti.
Sarı kırmızılı takımın bu galibiyetinin yankıları sürerken, ev sahibi tribünündeki Türk seyircilerin yoğunluğu dikkat çekti.
TARAFTARINDAN ÖZÜR DİLEDİ
Manchester United Kulübü, Galatasaray seyircisinin ev sahibi tribünündeki yoğunluğu sebebiyle taraftarından özür diledi.
"TEKRARI YAŞANMAYACAK"
İngiliz ekibinin organizasyon sorumlusu Collette Roche, şu ifadeleri kullandı: "Maçta Galatasaray seyircisinin eriştiği bilet hacmi kesinlikle kabul edilemez. Bu konuyu ciddiye aldığımızı ve tekrarının yaşanmayacağına dair güvence veriyoruz. Bu durumdan etkilenen herkesten özür diliyorum. Desteğiniz için teşekkürler."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı


























