Mancini'den şaşırtan hareketler
Galatasarayımızın İtalyan teknik direktörü Roberto Mancini, Eskişehirspor maçının ardından sarı-kırmızılı futbolcularımızı fazlasıyla şaşırttı.
Fatih Terim’in ardından sarı-kırmızılı yönetimimizin hiç vakit kaybetmeden göreve getirdiği Roberto Mancini, şampiyonluğun F.Bahçe’ye kaptırıldığı sezonda Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanarak bir nebze olsun rahat nefes aldı...
Sezon içinde takıma oynattığı futbol eleştirilen, oyuncularla kötü diyaloglar kurduğu iddia edilen ve hakkında “Sezon sonunda gönderilecek” sesleri iyice yükselen İtalyan teknik adam Roberto Mancini, kupa seremonisinde ve röportajlarda yüzünden gülücük eksik olmuyordu.
Soğukkanlı tavırlarıyla tanıdığımız Mancini, soyunma odasında futbolcularımızı da şaşırttı.
HEPSİNE TEK TEK SARILDI
Tepkilerden ve eleştirilerden dolayı Türkiye’de diken üstünde olan Mancini, öğrencilerine “Türkiye’ye geldim geleli en mutlu günüm bugün. Buradaki en güzel günümü yaşıyorum. Hepiniz çok iyi oynadınız, hepinize teşekkürler” ifadelerini kullandı. Bu da İtalyan çalıştırıcının büyük bir yükten kurtulduğunun göstergesi oldu.
Futbolcularımızla her zaman mesafeli olan Roberto Mancini, hiç yapmadığı bir şey daha yaptı ve oyuncularına tek tek sarılıp, öpüp ve tokalaşarak teşekkürlerini sundu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























