Mancini o kupaya göz dikti!
Teknik direktörümüz Roberto Mancini, Bursaspor ile oynayacakları kupa maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.
Galatasarayımızın teknik direktörü Roberto Mancini, Bursaspor ile oynayacağımız Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.
İlk olarak Kadınlar Euroleague'de şampiyon olan Galatasaray Odeabank'ı kutlayan Roberto Mancini, "Kadın basketbol takımını tebrik ediyorum. Çok iyi bir iş yaptılar. Bizden daha iyi bir iş yaptılar. Biz de umarım bir gün Avrupa'da bu kupayı kazanmayı başarırız" dedi.
Spor Toto Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası'ndaki hedeflerimiz hakkında konuşan İtalyan teknik adam, "Artık ligin ve kupanın geriye kalanında hedeflerimize ulaşmak istiyoruz. Hedeflerimizden bir tanesi kupayı kazanmak. İkinci hedefimiz de ikinci sırayı elde edip Şampiyonlar Ligi'ne gitmek. Evet hafta sonu aldığımız bir mağlubiyet var. Beraber olursak, birlikte çalışırsak bunun üstünden gelebiliriz. Hedeflerimize ulaşabiliriz" diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!




























