Manchester derbisinde kazanan United!
İngiltere Premier Lig'in 22. haftasında oynanan derbi mücadelesinde Manchester United, sahasında Manchester City'yi 2-0 mağlup etti.
İngiltere Premier Lig'de 22. haftada oynanan derbi karşılaşmasında Manchester United ile Manchester City karşı karşıya geldi. Ruben Amorim ile yolların ayrılmasının ardından göreve gelen Michael Carrick ile ilk maçına çıkan Manchester United maçı 2-0'lık skorla kazandı.
Futbolculuk kariyerinin ardından Manchester United'a ikinci kez geçici teknik direktör olarak gelen Michael Carrick, ikinci golün ardından büyük bir sevinç yaşadı. Ayrıca tribünde maçı izleyen Sir Alex Ferguson da ikinci golde büyük sevinç yaşadı.
Manchester United'a Old Trafford'a galibiyeti getiren golleri 65. dakikada Bryan Mbeumo ve 76. dakikada Patrick Dorgu kaydetti.
Ligde üç hafta sonra kazanan Manchester United puanını 35'e yükseltti. Ligde üç haftadır berabere kalan Manchester City, 9 hafta sonra ilk kez kaybetti ve 43 puanda kaldı.
Manchester United, Premier Lig'de gelecek hafta lider Arsenal'e konuk olacak. Manchester City, Wolverhampton'ı ağırlayacak.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!





















