Leo Dubois: "Kariyerimdeki ikinci kupa"
Galatasaray'da Leo Dubois, Fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Fotoğraf : AA
Galatasaray'da Leo Dubois, Fenerbahçe maçı sonrası konuştu.
Leo Dubois maçın ardından şu ifadeleri kullandı: "Bizim için önemli bir gündü. Bu hep beraber kazanılan bir galibiyet ve şampiyonluk oldu. Hepimiz çok mutluyuz. Kariyerimdeki ikinci kupa. Bu anlar çok özeldir. Bu kadar mücadeleci takım kurduğu için başkanımıza teşekkür ediyorum."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi

























