Kurtarıcı tim: Podolski & Sneijder
Mustafa hocanın, “Artık daha fazla sorumluluk almalısınız” dediği Podolski ve Sneijder; Aslan'daki kötü gidişatı durdurmaya kararlı. İki yıldızdan da iddialı açıklamalar geldi
Fanatik
Sarı-Kırmızılı ekibin en çok kazanan futbolcuları olan Lukas Podolski ile Wesley Sneijder, son haftalarda kendilerinden beklenen performansın uzağında kaldı.
Teknik direktör Mustafa Denizli, iki yıldızıyla da bir görüşme yaparak, “Artık daha fazla sorumluluk almalısınız. Bu takımın size ihtiyacı var” dedi.
Bu konuşma iki futbolcu üzerinde de pozitif etki yaptı. Poldi, “Bu iş daha bitmedi. Göreceksiniz, hem ligde toparlanacağız hem de Avrupa’da yola devam edeceğiz” ifadesini kullandı. Sneijder ise takım arkadaşlarını uyardı. Çok geç olmadan uyanmaları gerektiğini kaydeden Hollandalı yıldız, “Geçen sezon 3 kupa birden aldık. Bu kötü gidişin bir açıklaması yok. Artık motive olup, rakip ayırmadan kazanma serisi başlatmamız lazım” diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in























