"Kevin çocuk gibi davranıyor"
Almanların eski yıldızı Fredi Bobic, Kevin Grosskreutz’un Galatasaray’dan ayrılma isteğini yorumladı.
Galatasaray’dan ayrılmak istediğini ifade eden Kevin Grosskreutz'in davranışlarıyla ilgili yorumlarda bulunan Bobic, "Yaşını almış bir futbolcu. Çocuk değil. Transferindeki belge eksiklikleri nedeniyle oynayamadı; zor bir durum; ama son yaptığı çocukça bir davranış. Sonuç itibariyle az bir zaman kalmıştı oynaması için. Ben onun yerinde olsam öyle davranmazdım. Ben yaptığını yanlış buluyorum. 6 ay sonra "ailemi özledim" demesi hiç de inandırıcı değil" dedi.
DAHA İYİ OLACAK
Bobic, Galatasaray'ın Alman yıldızı Lukas Podolski'nin performansı ile ilgili ise "Arsenal ve Inter Milan'da çok fazla oynamadı. Tekrar maç ritmine kavuşması lazımdı. Adaptasyon sürecini bana göre atlattı. Golleri ve asistleriyle bunu görüyoruz. Zaten kendisi Türk insanına çok yakın birisi. Bana göre her geçen hafta daha iyi olacak." diye konuştu. Alman yıldız Türkiye'de en beğendiği forvetin ise Burak Yılmaz olduğunu da ifade etti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























