Kerem Demirbay'ın pişmanlığı: "Keşke Türkiye'yi seçseydim"
Galatasaray'ın tecrübeli oyuncusu Kerem Demirbay, A Milli Takım'ı seçmediği için pişman olduğunu dile getirdi.
Bu sezon ezeli rakibi Fenerbahçe ile kıyasıya bir şampiyonluk mücadelesi veren Galatasaray'da, bazı futbolcular gösterdikleri performansla dikkat çekiyor. Bu oyunculardan biri de Kerem Demirbay oldu.
Sahada ve saha dışında sergilediği tavırlarla kısa sürede sarı-kırmızılı taraftarların sevgisini kazanan Demirbay, özellikle Süper Lig'in 29. haftasında evlerinde Rizespor'u 6-2'lik skorla mağlup ettikleri maçta üstün bir performans sergiledi.
"KEŞKE TÜRKİYE'Yİ SEÇSEYDİM"
Bu mücadelede 3 gol atarak hat-trick yapan Demirbay, adından sıkça söz ettirdi. Ancak Demirbay'ın gündeme oturan açıklamaları kariyerine dair duygusal bir içeriğe sahipti. Demirbay kariyerindeki en büyük pişmanlığının milli takımda Türkiye yerine Almanya'yı tercih etmek olduğunu söyledi.
Demirbay; "Ben hep Türkiye'yi istiyordum, U21'e de geliyordum. menajerim tarafından yanlış yönlendirildim. Bu yaz EURO 2024'te Almanya'da Türk Milli Takım formasıyla yer almayı çok isterdim." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı
























