Kerem Aktürkoğlu: "Artık zirveyi istiyoruz!"
Galatasaray'ın genç futbolcusu Kerem Aktürkoğlu, Gaziantep maçı sonrasında konuştu.
Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Gaziantep FK'yı 2-1 mağlup eden Galatasaray'da Kerem Aktürkoğlu, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Fatih Terim'in direktifleriyle kazandıklarını dile getiren genç futbolcu, "Zor bir deplasman. Gerçekten zor bir takıma karşı oynadık. İlk yarıda zor bir maçtı. İkinci yarıda hocanın direktifleriyle maçı kazandık." dedi.
Kendi performansından bahseden Aktürkoğlu, "Süre buldukça en iyi performansımı göstermeye çalışıyorum. İnşallah takım olarak böyle devam ederiz." ifadelerini kullandı."
Takım içerisindeki forma rekabetini anlatan Kerem, "Forma rekabeti çok güzel bir şey. Onyekuru girip 2 gol attı. Onyekuru geliyor, o geliyor, bu geliyor, kimse formayı bırakmıyor. Bu bizi daha da yukarı çıkaracak. Artık zirveye çıkmak istiyoruz." şeklinde konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!



























