Kapımızdan dönen Interli!..
Galatasarayımızın devre arasında transferi için ciddi girişimler yaptığı Interli oyuncu, transfer ile ilgili açıklamalarda bulundu. O sözler...
Webaslan Dış Haberler
Inter'de kaldığı için mutlu olduğunu belirten 26 yaşındaki oyuncu, "3,5 yıldır Inter'deyim ve burası artık benim evim gibi, ailem gibi. Kulübün satılması, teknik ekibin değişmesinin ötesinde burada genelde pozitif duygular yaşadım. Benim amacım Inter'de kalmak. Bu forma ile kazanmak ve daha özel şeyler yaşamak istiyorum. Şu anda kış aylarına göre, takımda kalma şansım daha yüksek. Kulübüm ile sezon sonunda kontratı görüşmek üzere anlaştık. Galatasaray ile devre arasında bazı görüşmeler oldu. Ancak sonrasında ben, kulübüm ile ekonomik olarak bir düzlemde buluşabilince, son anda transfer gerçekleşmedi. Takımda kaldığım için mutluyum" diye konuştu.
Bu sezon Serie A'da Inter forması ile 21 mücadelede görev alan 1988 doğumlu oyuncu, son dönemde tekrar takımının vazgeçilmesi oldu ve son 9 haftanın 7'sinde ilk 11'de görev aldı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























