İstanbulspor: "Türk futbolu daha temiz"
1. Lig ekibi İstanbulspor, TFF'deki seçimin ardından dikkat çeken paylaşımlara imza attı.
Türkiye Futbol Federasyonu'nda gerçekleştirilen başkanlık seçimini İbrahim Hacıosmanoğlu kazandı.
1. Lig ekibi İstanbulspor, seçimin ardından dikkat çeken paylaşımlara imza attı. İstanbulspor, önce, "Türk futbolu artık daha temiz" şeklinde bir paylaşım yaptı.
Daha sonra kulüp başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu'nun fotoğrafını paylaşan İstanbulspor, "Seninle birlikte birileri var. Büyük Başkan!" ifadelerini kullandı.
SEÇİMDE GÜNDEM OLDU
TFF'deki seçimde İstanbulspor Başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu ile başkan adayı Mehmet Büyükekşi arasındaki diyalog dikkat çekmişti.
Ecmel Faik Sarıalioğlu kürsüye geldiği sırada Mehmet Büyükekşi salondan çıkmak için yerinden kalktı. Bunun üzerine Ecmel Faik Sarıalioğlu "Kaçma başkanım, gel buraya!" dedi. Mehmet Büyükeşi'nin kendisine "Lavaboya gidiyorum." cevabının ardından Sarıalioğlu "Şimdi mi aklına geldi?" sözlerini kullandı.
İstanbulspor'un paylaşımları şu şekilde:

Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

























