''İşimizi yapıp, derbiyi kazanalım''
Hamza Hamzaoğlu, futbolcularıyla yaptığı konuşmada, “Herkes üstümüze geliyor. Ama biz oyuna gelmeyelim. İşimizi yapıp, derbiyi kazanalım” dedi.
Fanatik
İlk olarak Sivas deplasmanında yaşanan olayları unutturmaya çalışan 45 yaşındaki teknik adam, öğrencileriyle yaptığı konuşmada, “Herkes üstümüze geliyor, görüyorsunuz. Ama biz bu oyuna gelmeyelim. Sadece işimizi yapıp, derbiyi kazanalım. Hep aynı şeyleri konuşuyoruz, mücadele edip, inancımızı koruduğumuz sürece bu ligde yenemeyeceğimiz takım yok. Beşiktaş da bunlardan biri. Rakibin durumu bizi hiç ilgilendirmiyor. Eğer kazanırsak, Fenerbahçe’nin ne yapacağı da önemli değil. Son haftada beraberlik bile şampiyonluk için yetecek. Size güveniyorum, tamamen derbiye motive olursak, taraftarımızın da desteğiyle 3 puanı alabiliriz” ifadesini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!



























