Hamzaoğlu: "Her şeyi yapacağız"
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Beşiktaş derbisinin kazanarak şampiyonluğa ulaşmak istediklerini söyledi.
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Beşiktaş derbisinin kazanarak şampiyonluğa ulaşmak istediklerini söyledi.
Hamzaoğlu, Kırklareli'nin Pınarhisar ilçesine bağlı Kaynarca beldesinde, kendi adının verildiği çocuk parkının açılışına katılırken, belde belediye başkanı Serdar Türker'i de makamında ziyaret etti.
Gazetecilerin hafta sonunda oynanacak derbi maça dair yönelttiği soru üzerine sarı-kırmızılı çalıştırıcı şunları kaydetti:
"Şampiyonluğu direkt etkileyecek maça çıkacağız. Bu güne kadar iyi getirdik. İnşallah bu maçta da kendi seyircimizle beraber, iyi bir oyunla sahadan galip ayrılıp şampiyonluğa ulaşmak istiyoruz. Kolay bir maç değil kazanmak için her şeyi yapacağız."
Konuşmaların ardından Hamzaoğlu ve Türker parkın açılış kurdelesini kesti. Hamzaoğlu, daha sonra taraftarlar ile hatıra fotoğrafı çektirdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!






















