Guardiola'dan ilginç açıklama; "Güneş..."
Manchester City Teknik Direktörü Pep Guardiola, takımı ile ilgili ilginç bir açıklama yaptı.
Manchester City Teknik Direktörü Pep Guardiola, takımının sezon sonuna doğru performansını artırmasının nedenine ilişkin yaptığı açıklamayla dikkat çekti.
İspanyol teknik adam, bu durumu alışılmışın dışında bir şekilde "güneşe" bağladı.
Guardiola, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Güneş... Hayır, şaka yapmıyorum. Manchester'da hiç güneş olmuyor." ifadelerini kullandı.
Deneyimli çalıştırıcı sözlerini, "Kasım ayında güneş olsaydı, Ocak ayında Premier Lig şampiyonu olurduk. Gerçekten, sebebi güneş." diyerek sürdürdü.
Guardiola'nın bu sözleri sosyal medyada kısa sürede gündem olurken, deneyimli teknik adamın esprili yaklaşımı dikkat çekti.
PUAN DURUMU VE GELECEK MAÇ...
İngiltere Premier Lig'de bir maçı eksik olan Manchester City, 70 puanlı lider Arsenal'in 6 puan gerisinde yer alıyor.
19 Nisan Pazar günü Manchester City, Arsenal'i ağırlayacak. Pep Guardiola'nın öğrencilerinin kazanması halinde puan farkı 3'e düşecek.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede





















