Gomis, Galatasaray'dan ayrıldığını açıkladı!
Galatasaray'da Bafetimbi Gomis, Fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Galatasaray'da Bafetimbi Gomis, Fenerbahçe maçı sonrası konuştu.
Gomis yaptığı açıklamada, "Büyük yöneticilerimiz var. Büyük takımların böyle öngörülü yöneticilere ihtiyacı var. Sorunlu zamanlarımızda bizi çok iyi yönlendirdiler. Bu akşam da çok önemli bir galibiyet kazandık. Ayrıca Erden Bey'in getirdiği oyuncularla bu sezonu en iyi şekilde tamamladık." dedi.
Ayrıca, "Geçen sezon tarihin en kötü Galatasaray'ı vardı. Bu sene şampiyon olmayı başardık. İyi bir şekilde bırakıyorum. Benden sonra Efe, Yunus gibi birçok yetenekli oyuncular var. Rol model olarak bu seneyi tamamlıyorum. Kulüp için mücadele ettiğim için de çok mutluyum." ifadelerini kullandı.
Öte yandan 37 yaşındaki Bafetimbi Gomis "Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde devam edecek ama ben devam edemeyeceğim. Galatasaray formasını taşımaktan her zaman gurur duydum." açıklamasını yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



























