''Galatasaray'da transfer bitmedi...''
Spor yazarı ve yorumcusu Levent Tüzemen, Galatasaray'a iki transfer daha gerektiğini söyledi.
Galatasaraylı spor yazarı ve yorumcusu Levent Tüzemen, transfe rpolitikamızı değerlendidirken ilginç bir benzetme yaptı.
İşte Levent Tüzemen'in dikkat çeken sözleri...
''Başkan Dursun Özbek'in bu sezon uyguladığı transfer politikası 2011-12 dönemindeki eski başkan Ünal Aysal'a benziyor. Fatih Terim'li Galatasaray'a şu futbolcular alınmıştı: Muslera, Eboue, Ujfalusi, Selçuk, Melo, Riera, Elmander, Engin, Ceyhun, Sercan Yıldırım.. Yiğit Gökoğlan ile Necati Ateş de devre arası katıldı. Tudor'un yönettiği Galatasaray'a başkan Özbek şu oyuncuları aldı: Gomis, Belhanda, Fernando, Mariano, Ndiaye, Feghouli, Maicon, Denayer. Asamoah da bayramdan sonra gelecek.''
''Galatasaray göz kamaştıran bir takım oldu ama transfer bitmedi. Muslera'yı yedekleyecek iyi bir yerli kaleci şart. Gomis'in yanına Tudor'un istediği baskıyı kuracak bir golcü takviyesi de yapılmalı. Çünkü yedek kalmayı sevmeyen Eren hem sık sakatlanıyor hem de fizik yapısı gereği rakip savunmaya baskı kuramıyor.''
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!





















