Galatasaray, Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde yarı finale kaldı
Galatasaray Kadın Basketbol takımı, Halkbank Kadınlar Süper Ligi play-off çeyrek final 2. mücadelesinde Nesibe Aydın'ı 94-75 mağlup etti.
Halkbank Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final ikinci maçında Galatasaray Çağdaş Faktoring, deplasmanda Nesibe Aydın'ı 94-75 yendi.
Eşleşmenin İstanbul'da oynanan ilk maçında da rakibini 86-61 mağlup eden sarı-kırmızılı ekip, seriyi 2-0 kazanarak yarı finale yükseldi.
Galatasaray Çağdaş Faktoring, yarı finalde Emlak Konut ile karşılaşacak.
Salon: TOBB ETÜ
Hakemler: Barış Turgut, Melikşah Mercan, Aygün Akgül
Nesibe Aydın: Davis 18, Bone 18, Pelin Gülçelik 5, Green 22, Yağmur Önal 9, Derin Yaya 3, Büşra Akgün, Melike Yalçınkaya, Turner
Galatasaray Çağdaş Faktoring: Gökşen Fitik 9, Ayşe Cora Yamaner 16, Johannes 8, Kuier 16, Williams 21, Sude Yılmaz 13, Sehernaz Çidal 3, Zeynep Şevval Gül 2, Elif Bayram 6
1. Periyot: 20-30
Devre: 40-49
3. Periyot: 60-68
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'da Ruben Amorim sesleri!

Arsenal'in yeni gözdesi Barcola

Fulham'da Alvaro Arbeloa için geri sayım!

Pepe'den Real Madrid açıklaması!

Kenan Yıldız için 100 milyon euro

Nottingham Forest'tan Davide Frattesi'ye 25 milyon euro

Chicago Fire'dan Leon Goreztka hamlesi

Paulo Dybala: "Geleceğime karar vermedim"

Robert Lewandowski'nin yeni adresi için flaş iddia!

Jose Mourinho'nun Arda Güler heyecanı





















