Galatasaray, iki maç sonra kazandı
Sarı-kırmızılılar, Süper Lig'in 21. haftasında Konyaspor'u 1-0 yenerek 2 maçlık galibiyet hasretine son verdi.
Anadolu Ajansı
Fotoğraf : AA
Galatasaray, Süper Lig'in 21'inci haftasında Konyaspor'u 1-0 mağlup ederek 2 maç sonra galibiyetle tanışmış oldu.
Süper Lig'in 20'nci haftasında deplasmanda Hatayspor ile 1-1 berabere kalan sarı-kırmızılar, UEFA Avrupa Ligi'nin 7'nci haftasında oynanan Dinamo Kiev mücadelesinden de 3-3 beraberlikle ayrılmıştı.
Konyaspor maçıyla birlikte sarı-kırmızılılar, 2 maçlık galibiyet hasretini bitirdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Brest Teknik direktörü Eric Roy, hayatını kaybetti

Tottenham'a Hollandalı stoper!

AC Milan'da Ruben Amorim dönemi

Manchester United'dan Summerville hamlesi

Jose Mourinho'dan transfer talebi: Felix Nmecha

Crystal Palace'ta Pierre Sage dönemi

Juventus, Jeremie Boga'yı takımda tuttu

Acun Ilıcalı, Galatasaray'dan transfer istiyor!

Atalanta Maurizio Sarri'ye emanet

Manchester United'dan rekor belgesel anlaşması!


























