Galatasaray'dan derbi için prim kararı
Galatasaray, Beşiktaş derbisi için 1 milyon euro'luk prim belirledi.
Galatasaray, 4 sezondur alıştığı düzeni Beşiktaş'a özel bozmayacak.
Sarı-kırmızılı takım, cuma günü son taktik çalışmasını yaptıktan sonra kampa girmeyecek ve oyuncular geceyi evlerinde geçirecek.
Cumartesi günü öğlen Kemerburgaz'da toplanacak Galatasaray, buradan takım otobüsüyle Dolmabahçe'ye geçecek.
Yönetim ise derbiye özel prim belirledi ve Beşiktaş galibiyeti Şampiyonlar Ligi'ndeki gibi 1 milyon euro (51 milyon TL) ile ödüllendirilecek.
ŞAMPİYONLUK MESAJI
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek ve teknik direktör Okan Buruk, taraftarın düzenlediği iftara katıldı.
Şampiyonluk sözü veren Özbek, "Bu zamana kadar size ne söz verdiysem yerine getirdim. Şampiyonluk için de söz veriyorum" ifadelerini kullandı.
Okan Buruk ise "Sözümüz söz. Hiç merak etmeyin, en iyisini yapacağız." dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi























