Galatasaray'a para yağıyor!
Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nden 60 milyon euro gelir bekleyen sarı-kırmızılılar, şampiyonluk ve yayın gelirlerinden de 18 milyon euro'ya yakın bir parayı kasasına koyacak.
Son yıllarda gelirlerinde büyük bir artış gösteren Galatasaray, yeni sezon öncesinde de adeta para basacak.
Süper Lig'de bitime 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan eden sarı-kırmızılılar, bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde son 16 turuna kalarak 60 milyon euro gelir elde etmişti. Bir kez daha dev arenaya katılmayı garantileyen sarı-kırmızılılar yine hedefini son 16 olarak belirlemiş durumda...
Eğer Cimbom bu kez 3. torbadan turnuvaya katılmaya hak kazanırsa, elde ettiği gelir bu kez 60 milyon euro'yu fazlasıyla aşacak.
HEDEF 500 MİLYON EURO
Şampiyonluk da Galatasaray'a ciddi bir gelir sağlayacak. sarı-kırmızılıların şampiyonluk primi, son kez alınacak olan geçmiş şampiyonluk bonusu ve yayın gelirlerinin toplamında da yaklaşık 18 milyon euro'nun sahibi olacak. Bunlar Galatasaray'ın hedeflediği performans geliri olarak belirlenmiş durumda...
Bir de pazarlama, sponsorluk, proje ve stat gelirleri hedefi var. Galatasaray yönetimi toplamda 500 milyon euro gibi dev bir gelir hedefliyor.
Sarı-kırmızılılar bu sezon 350 milyon euro'nun üzerinde bir gelir elde etmişti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi


























