Flick: "Szczesny'nin kalmasını istiyorum"
Barcelona Teknik Direktörü Hansi Flick, sözleşmesi bitecek Wojciech Szczesny'nin takımda kalmasını istediğini söyledi.
Barcelona Teknik Direktörü Hansi Flick, sözleşmesi sezon sonunda bitecek Wojciech Szczesny ile ilgili konuştu.
Flick, Polonyalı kalecinin takımda kalmasını istediğini söyledi. Alman teknik adam, "Wojciech Szczesny'nin performansından memnunum. Harika bir karakteri var, sakin ve soğukkanlı. Ayrıca pozitif birisi. Burada kalmak istediğini düşünüyorum. Sözleşme görüşmeleri Deco'nun (Barcelona Sportif Direktörü) işi." sözlerini sarf etti.
Szczesny, geçtiğimiz yaz futbolu bırakmış ancak Barcelona'da Marc Andre ter-Stegen'in sakatlığı sonrası Katalan ekibinin teklifiyle futbola geri dönmüş ve Barcelona ile sezon sonuna kadar sözleşme imzalamıştı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı























