Evren Turhan'dan Kerem iddiası!

5

DERBİ İÇİN YORUMLAR

Evren Turhan, Fenerbahçe - Galatasaray derbisini değerlendirdi.

4

"ÇOK DOĞRU ŞEYLER SÖYLEDİ"

"Okan Buruk çok doğru şeyler söyledi, sakatlık olmadan çıkmak önemliydi. Maçı falan konuşmaya gerek yok."

3

HAKEM YASİN KOL

"Zaten Yasin Kol’u demiştim, görevini yaptı ve bunu bütün Türkiye’nin önünde yaptı. Skriniar'ın 2 defa atılması lazımdı, gözünün önünde oldu ama es geçti."

2

"1 PUANA SEVİNİYORLAR"

"Rakip takım 1 puana seviniyor ve bu halleriyle şampiyon olmayı düşünüyorlar."

1

"RÖVANŞA GELMEZ"

"Kerem Aktürkoğlu’nu gördünüz işte. Galatasaray’a karşı oynayamaz, eli ayağı titrer ve öyle de oldu. Sözümün arkasındayım, zaten rövanşa da gelmez, 'Sakatım' der, kart görür gelmez."

Bizi Takip Edin :
Webaslan Google+ Webaslan Facebook Page Webaslan RSS Webaslan iPad Webaslan Mobil
En çok okunan haberler