Erman Toroğlu: "Galatasaray için 3 puan çöpe gitti"
Galatasaray'ın Kasımpaşa karşısında 3-0 öne geçmesine rağmen berabere kalması eleştirilere neden oluyor. Erman Toroğlu, sarı kırmızılı takımın performansını değerlendirdi.
Ekol TV yorumcusu Erman Toroğlu, Galatasaray ile ilgili eleştirilerde bulundu.
Toroğlu'nun açıklamaları şu şekilde:
"FENERBAHÇE GALİBİYETİ ÇÖPE GİTTİ"
"Galatasaray'ın geçen hafta Fenerbahçe'yi yendiği derbi galibiyetindeki 3 puan çöpe gitti, boşa gitti. Sen evinde Anadolu takımı karşısında 3-0'dan maç veriyorsun. Büyük takımlar evinde böyle puan kayıpları yaşamamalı. Fenerbahçe bunları yaşadı, şampiyon olamadı. Sonra altından kalkamazsın."
"GALATASARAY HAVA YAPTI AMA HAVA SÖNDÜ"
"Fenerbahçe'yi yendin, PAOK'u yendin, hava yaptın ama hava söndü. Galatasaray orta sahası çok çabuk geçildi. Kasımpaşalı futbolcular gelişi güzel oynamadı. Ayaktan doğru paslarla etkili oldular. Galatasaray eline gelen ekmeği yemedi, Çok büyük balık kaçırdılar. Tehlike geliyorum dedi. Madem Okan Buruk rotasyon yapacak, o zaman as adamlarının hepsini oynat, ikinci yarı dinlendir."
"GALATASARAYLI OYUNCULAR SEYREDİYOR"
"Galatasaraylı 4 oyuncu seyrediyor, 3 Kasımpaşalının biri rahat rahat gol atıyor. Böyle defans olmaz. Onun için Şampiyonlar Ligi'nde Young Boys'a elendiler." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























