"En önemli rakibimiz G.Saray"
Galatasaray ile Şampiyonlar Ligi ilk maçı için İstanbul'a hareket eden Anderlecht'in idari menajeri Herman van Holsbeeck, havaaalanında iddialı açıklamalar yaptı. İşte o sözler burada...
Webaslan Dış Haberler
Galatasaray ile Şampiyonlar Ligi ilk maçı için İstanbul'a hareket eden Anderlecht'in idari menajeri Herman van Holsbeeck, havaaalanında iddialı açıklamalarda bulundu.
Holsbeeck; "İstanbul'a kaybetmeye gitmiyoruz. Anderlecht her zaman hırslı bir takımdır ve imkansız bir hedefimiz yok. Geçmişten öğreniyor ve rakibimizi analiz ediyoruz. Üçüncülük hedefi bizim için çok realistik. Galatasaray da üçüncülük konusunda bizim en önemli rakibimiz. Biz, kış ayında da Avrupa'da kalmak istiyoruz" dedi.
Anderlecht menajeri; "Arsenal ve Dortmund, bize göre çok güçlü rakipler. Ancak, Galatasaray bizim mücadele edebileceğimiz bir rakip. Arsenal ve Dortmund'dan da puanlar çalabiliriz. Yetenekli bir kadromuz var ve agresifiz." diyerek sözlerini noktaladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!




























