En çok ceza Galatasaray'a
6222 olarak adlandırılan Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında en çok Galatasaraylılar ceza gördü.
Milliyet
İstanbul Emniyet Müdürlüğü bünyesinde faaliyetini sürdüren Spor Güvenliği Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından İstanbul’da oynanan ulusal ve uluslararası müsabakalarda en çok futbol maçlarına gelen taraftarlara işlem yapıldı.
Taraftarına en fazla işlem yapılan kulüp ise Galatasaray oldu. Bu kapsamda, 2 yılda Galatasaray’ın 543 taraftarına işlem yapılırken, 430 taraftarla Fenerbahçe ikinci, 337 taraftarla Beşiktaş ise üçüncü sırada yer aldı. Taraftarlara uygulanan cezalarda ilk sırayı “spor alanlarına usulsüz giriş yapmak” suçu aldı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jürgen Klopp'dan Liverpool açıklaması

Kempes, Madrid'den ayrılmak isteyen Alvarez'i destekledi

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı



























