Dursun Özbek: "Devamı da gelecek"
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, şampiyonluk sonrası konuştu.
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, şampiyonluk sonrası açıklamalarda bulundu.
Özbek, "Çok mutlu oldum. Gerçekten çok büyük bir emek verdik. Taraftarımızla, oyuncularımızla, teknik ekibimizle, genel kurul üyelerimizle çok büyük bir emek var burada. Mutlu sona ulaştığımız için çok sevinçliyim. Galatasaray camiasına armağan olsun bu güzel şampiyonluk." dedi.
Sarı-kırmızılıların başkanı, "Hemen hiç vakit kaybetmeden yeni sezon için hazırlıklarımız başlıyor. İnşallah seneye de 27. şampiyonluk peşinde koşacağız. Çok sevinçliyim." sözlerini sarf etti.
Dursun Özbek, "Devamı da gelecek inşallah. Herkesi sevinmeye, mutluluğu paylaşmaya davet ediyorum. Bizi desteklemekte eksik kalmayan taraftarımıza, oyuncularımıza, teknik kadromuza teşekkür ediyorum. Tüm Galatasaray camiasına armağan olsun." diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!





















