"Devler Ligi'ni kazanırsak..."
G.Saray teknik direktörü Roberto Mancini, Şampiyonlar Ligi'ni kazanmaları durumunda kulüpten ayrıca bir istekte bulundu.
FourFourTwo’nun Nisan sayısının konuğu Galatasaray teknik direktörü Roberto Mancini’nin Şampiyonlar Ligi’ni kazanması durumunda bir beklentisi var…
Chelsea karşısında ilk maça Hajrovic’le başlarken neyi planlamıştınız? Daha sonra yanlış giden neydi de Hajrovic’i oyundan aldınız?
İlk 20 dakikada bir gol ve dört kontratak yedik. Daha fazla gol yiyebilirdik. Bu yüzden bir orta saha oyuncusu daha oynattım. Hajrovic için çok üzüldüm. Onu kötü oynadığı için çıkarmadım.O çok iyi bir çocuk, oynamayı hak ediyor ama önce takım gelir.
Rövanşta Galatasaray’ın şansı nedir?
Stamford Bridge’deki atmosferi biliyorum. Chelsea büyük bir takım. Son üç yılda Şampiyonlar Ligi’ni ve Avrupa Ligi’ni kazandılar. Orada da elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Kolay olmayacak.
Galatasaray’la Şampiyonlar Ligi’ni kazanmak gibi bir hayaliniz var mı?
Futbolda her şey mümkün. Eğer Galatasaray’la bu kupayı kazanırsak benim bir heykelimi Galatasaray Adası’nın yanına Boğaz’ın ortasına dikebilirler (gülüyor). Tıpkı Metin Oktay gibi. Ama İstanbul Boğazı’na! (gülüyor)
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı























