Denizli, Madrid'e neden gittiğini açıkladı
Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Mustafa Denizli, Atletico Madrid maçı öncesinde İspanya'ya gitme kararı hakkında konuştu.
Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Mustafa Denizli, Atletico Madrid maçı öncesinde İspanya'ya gitme kararını açıkladı.
Basın mensuplarına kısa bir açıklama yapan Denizli, "Ben İstanbul'da kalma taraftarıydım ancak Taffarel maç konuşmasında "Takımın yanında olmanız lazım" dedi. Eğer benim tribünde olsam dahi varlığım takımı olumlu yönde etkileyecekse, tabi ki gitmem gerekir diye düşündüm. Taffarel hocamızın maç toplantısında söylediklerinden dolayı Madrid'e işlerimi kesip gidiyorum. İnşallah iyi bir skor olacak" dedi.
NEDEN TAKIMIN BAŞINDA DEĞİL? AÇIKLADI...
Atletico Madrid maçında takımın başında olmamasıyla ilgili de konuşan deneyimli teknik adam, "Kısa sürede bir hazırlık yapmadan, takım hakkında bilgiye sahip olmadan böyle bir şey yapamazdım, doğru olmazdı" diye konuştu.
Takımla bir araya geleceğini belirten deneyimli teknik adam, "Muhtemelen takıma başarılar dilemek için otele uğrayacağım. Yanlarında olacağım sonra stada geçeceğim" ifadelerini kullandı.
"STEFANO İLE ANLAŞTIM, KARAR YÖNETİMİN"
Galatasaray'da yardımcılığını yapacak isimle anlaştığını belirten tecrübeli isim, "Stefano ile yardımcılık konusunda görüştüm ve kendisi bana olumlu yanıt verdi. Yönetimle de anlaşırsa bizimle çalışacak" açıklamasını yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!


























