Davinson Sanchez'den derbi yanıtı!
Galatasaray forması giyen Davinson Sanchez, Antalyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Fotoğraf : AA
Galatasaray forması giyen Davinson Sanchez, Antalyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Davinson Sanchez, "Bence nasıl oynadığımızı biraz hatırladık. Bazen baskı altında kaldığımız anlar oldu ama şu anda her şeyin yolunda olduğunu düşünüyorum. İyi bir performans sergiledik ve keyif aldık." dedi.
Kolombiyalı futbolcu, milli aranın ardından oynanacak Beşiktaş ve Fenerbahçe derbileriyle ilgili, "Derbiye hazırlanma zamanı geliyor. Tabii ki takım da o derbi için en iyi durumda olmak için çalışmaya devam edecek." yorumunda bulundu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

LaLiga'da Lamine Yamal, sezonun oyuncusu seçildi

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Tottenham, Andrew Robertson'ı açıkladı

Rafael Leao'dan geleceği için açıklama!

Florentino Perez'in Olise hayali!

Liverpool'da Andoni Iraola dönemi

Napoli'de Kevin de Bruyne ve Romelu Lukaku belirsizliği!

Milli sporcu sezonun yorgunluğunu Antalya'da atıyor

Juventus'tan Sörloth hamlesi: İlk görüşme yapıldı

Manchester City'den Haaland tepkisi


























