Bruma'nın hırsı göz doldurdu!
Takımımız, Süper Lig'in ikinci haftasında oynayacağı Eskişehirspormaçının hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Webaslan.com
Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki çalışmada ısınma sonrası ilk olarak istasyon çalışması yapıldı.
Fiziksel egzersizlerin ardından, yarı sahada çift kale maçla antrenman tamamlandı.
İDMANDAN KARELER İÇİN TIKLAYIN
Umut Bulut ve Veysel Sarı çift kalede yer almazken özel bir program dahilinde salonda çalıştı.
Yeni transferlerimizden Blerim Dzemaili, antrenmana takımla başlarken daha sonra özel bir teste tabi tutularak çalışmayı tamamladı.
Semih Kaya tedavisinin ardından hafif bir jogging yaptı.
Başkan Ünal Aysal ve Genel Koordinatör Faruk Işık, antrenmanı izleyenler arasındaydı.
Galatasaray Futbol Takımı, hazırlıklarına yarın 17.30'da yapılacak antrenmanla devam edecek.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

























