Biz istedik, West Ham aldı
Galatasaray'ımızın gelecek sezon planlarında yer alan Havard Nordveit'ı Slaven Bilic'in çalıştırdığı West Ham United kaptı.
Galatasaray'ımızın da gelecek sezon planları arasında bulunan orta saha oyuncusu Havard Nordveit, Slaven Bilic'in çalıştırdığı West Ham United'a transfer oldu.
İngiliz spor internet sitelerinin "son dakika" başlığıyla geçtiği haberlere göre, dün Stoke City'e mağlup olarak ligin son haftasında Avrupa kupalarının dışında kalan Slaven Bilic'in çalıştırdığı West Ham United, yeni sezon için ilk transferini gerçekleştirdi.
Norveçli orta saha oyuncusu, Bundesliga ekiplerinden Borussia Monchengladbach'tan Londra ekibine bedelsiz olarak katıldı.
BİZ DE İSTİYORDUK
Ligden erken kopması sebebiyle gelecek sezon planlamasına erkenden başlayan Sarı Kırmızılılar, stoper, sağ bek ve orta saha mevkiilerinde oynayabilen 25 yaşındaki oyuncuyu uzun süredir takip ediyordu.
Galatasaray'la birlikte West Ham United da ısrarlı bir biçimde Nordtveit'ı takip ediyordu. Bu sezon Bundesliga'da 31 maça çıkan Norveçli oyuncu, takımına 4 gol 1 asistlik katkı yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!
























