Beşiktaş'ta iki koronavirüs; resmi açıklama
Beşiktaş kulübü bir futbolcu ve bir çalışanda koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu
Beşiktaş kulübü bir futbolcu ve bir çalışanda koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.
İşte resmi açıklama...
"8 Mayıs Cuma günü, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, tüm futbolcularımız, teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımıza Covid-19 testi yapılmıştır.
Yapılan testler neticesinde, bir futbolcumuz ile bir çalışanımızda pozitif Covid-19 test sonucu tespit edilmiştir.
Testi pozitif sonuçlanan futbolcumuz ile çalışanımızın takip ve tedavi sürecine, ilgili prosedürler doğrultusunda derhal başlanmıştır.
Dr. Tekin Kerem Ülkü
Beşiktaş JK Sağlık Ekibi Danışmanı"
*Beşiktaş Kulübü'ne geçmiş olsun diyoruz.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Kempes, Madrid'den ayrılmak isteyen Alvarez'i destekledi

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare


























