Barış Alper Yılmaz: "İkinci kupamızı bekliyoruz"
Galatasaraylı futbolcu Barış Alper Yılmaz, Türkiye Kupası'nın ardından konuştu.
Ziraat Türkiye Kupası'nın sahibi olan Galatasaray'da Barış Alper Yılmaz maç sonunda açıklamalarda bulundu.
Kupayı kazandıkları için çok mutlu olduğunu ifade eden Yılmaz, "Taraftarımızın bize desteği çok farklı. Sahada onu hissediyoruz. Hayırlı ve uğurlu olsun." dedi.
Açıklamalarına devam eden Barış Alper Yılmaz "Şimdi ikinci kupamızı almak için bekliyoruz. İnşallah o kupayı da alacağız" ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!

Real Madrid'den Calafiori için ilk adım

Nathaniel Brown'a dev kulüpler talip
























