Mourinho: "Kimse benden iyisini yapamadı"
Manchester United'ın eski teknik direktörü Jose Mourinho, "Ben ayrıldıktan sonra kimse orada daha iyisini yapamadı" şeklinde konuştu.
Portekizli teknik direktör Jose Mourinho, eski takımlarından Manchester United için dikkat çeken ifadeler kullandı.
Jose Mourinho, "Bazı röportajlarımda, Manchester United ile ligi ikinci sırada bitirmemin en büyük başarılarımdan biri olduğunu söyledim ve bu yüzden çok eleştirildim. Ben ayrıldıktan sonra kimse benden daha iyisini yapamadı. Müthiş bir işti, Avrupa Ligi'ni kazanmak ve ve Şampiyonlar Ligi'ne katılmaya hak kazanmak da harikaydı" dedi.
Temmuz 2016 - Aralık 2018 döneminde Manchester United'ı çalıştıran Mourinho, İngiliz temsilcisinde ilk sezonunu altıncı bitirmiş, ikinci sezon ise ligde ikinci olmuştu. Portekizli teknik adam, Manchester United ile 2017'de UEFA Avrupa Ligi'ni kazanmıştı.
Roma'daki görevinden geçen ay ayrılan Mourinho'nun adı son dönemde Barcelona, Chelsea ve Bayern Münih ile anılmıştı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede























