3 senede 1. Lig'e yükseldiler: Muğlaspor
Muğlaspor, Elazığspor'u 2. Lig play-off finalinde seri penaltı atışları sonucunda mağlup ederek 1. Lig'e yükselen 4. takım oldu.
2. Lig play-off finalinde Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor karşı karşıya geldi. Bursa Matlı Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Muğlaspor, penaltı atışları sonucunda kazandı ve 1. Lig'e yükseldi.
Normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 sona eren maçta, ilk 5 penaltıda iki takım da 2'şer kez kalecilere takıldı. 10. penaltılar sonucunda Muğlaspor, toplamda 8-7'lik skorla kazanarak 1. Lig'e yükseldi.
Muğlaspor, üst üste 3 sezonda 3 şampiyonluk yaşayarak 1. Lig'e yükseldi. 2024'te Bölgesel Amatör Lig, 2025'te 3. Lig ve 2026'da 2. Lig'de bir üst lige yükselme sevinci yaşadı.
Bursaspor, Batman Petrolspor ve Mardin 1969 Spor'un ardından 1. Lig'e yükselen 4. takım Muğlaspor oldu.
1. Lig'den 2. Lig'e düşen takımlar ise Serik Belediyespor, Sakaryaspor, Hatayspor ve Adana Demirspor olmuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi
























