Albayrak'tan flaş açıklama!
Antalya Galatasaraylılar Derneği'nin yemeğine katılan sarı kırmızılı kulübün eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, açıklamalarda bulundu.
DHA
Antalya Galatasaraylılar Derneği'nin yemeğine katılan sarı kırmızılı kulübün eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, "Galatasaray'dan kopamam" dedi.
Abdurrahim Albayrak, dernek binasında düzenlenen yemeğe katıldı. Dernek Başkanı Gökmen Güzel'in teşekkür plaketi verdiği Abdurrahim Albayrak, şunları söyledi:
"Galatasaray'ın 3'üncü yıldızı da bana nasip olmuştu. O dönem yönetimdeydim. 4'üncü yıldız da bize nasip oldu. 4 dönem Galatasaray'da yöneticilik yaptım ve hep şampiyonluk yaşadım. Şu anki yönetim de bizim gibi Galatasaraylı, onlar da elinden gelen her şeyi yapıyor."
Albayrak, Galatasaray'ın deplasmanda 2-0 kazandığı İstanbul Başakşehir maçını da heyecanla seyretti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!



























