Abdurrahim Albayrak'tan taç ve Bülent Yıldırım yanıtı
Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Beşiktaş maçı sonrası konuştu. İşte Abdurrahim Albayrak'ın açıklaması...
Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Beşiktaş ile oynadıkları derbinin ardından açıklamalarda bulundu.
Derbi galibiyetiyle ilgili konuşan Abdurrahim Albayrak, "Çok önemli bir galibiyet aldık. Tüm seyircilerimize teşekkür ederim. Takıma inanılmaz moral ve destek verdiler. O destek ile 3 puanı aldık. Şampiyonluk yolunda önemli bir galibiyet aldık ve lider olduk. Söyleyecek bir şey bulamıyorum. Futbolcularıma ve teknik heyete teşekkür ederim." dedi.
İlk goldeki taç tartışmasıyla ilgili konuşan Abdurrahim Albayrak, "Taç pozisyonuna bakarsanız, rakipten çıktığını görürsünüz. Bülent Yıldırım iyi bir maç yönetti. Söylenecek çok şey var ama söylemek istemiyorum." diye konuştu.
Derbi priminin sorulması üzerine Abdurrahim Albayrak, "Oyuncularımızın emeği var. Primlerini vereceğiz analarının ak sütü gibi helal olsun. Rakam ise bizim aramızdaki bir konudur." diyerek sözlerini noktaladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!




























