Abdülkerim o kadar edermiş
3 sezon önce Ali Koç'un "Sen bu kadar eder misin?" sorusuna muhatap olan Abdülkerim Bardakcı, gösterdiği performansla kendini ispatladı.
Fotoğraf : AA
Üst üste üçüncü şampiyonluğa koşan Galatasaray'da Abdülkerim Bardakcı da sergilediği performansla adeta Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a mesaj gönderdi.
Sözcü'de yer alan habere göre; 3 yıl önce Konyaspor'da müthiş bir yakalayan Abdülkerim Bardakcı, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un "Ne kadar istiyorsun?" sorusuna "1 milyon Euro" karşılığını vermişti.
"Sen bu kadar para eder misin Abdülkerim?" cevabıyla şok olan başarılı savunmacı Galatasaray'a gitti.
2 SEZONDA 12 GOL ATTI
Abdülkerim, transfer olduğu günden bu yana sergilediği performansla Ali Koç'u adeta pişman etti.
Üst üste üçüncü kez şampiyonluk kupasını kaldırmaya hazırlanan Abdülkerim, geçen sezon 7, bu sezon da 5 gol attı. Savunmadaki görevini yerine getirirken skora da katkı verdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!























