Abdülkerim Bardakcı'ya övgü: "Sara'yı izledim sanki"
A Milli Takımımızın UEFA Uluslar Ligi'nde Karadağ'ı 1-0 mağlup ettiği maçta savunmada iyi bir performans sergileyen Abdülkerim Bardakcı'ya övgü geldi.
Kontraspor Youtube kanalında Nihat Kahveci, Galatasaray'ın milli oyuncusu Abdülkerim Bardakcı ile ilgili övgü dolu sözler söyledi.
Sarı kırmızılı oyuncu Karadağ maçının en iyi oyuncuları arasında yer aldı.
Kahveci'nin açıklamaları şu şekilde:
"GABRIEL SARA'YI İZLİYORUM ZANNETTİM"
"Abdülkerim Bardakcı'nın ayağı tertemiz. İlk yarıda o çıkışlarında bir ara Gabriel Sara'yı izliyorum zannettim. Gabriel Sara da Galatasaray'da öyle yapıyor. Bir tane nokta atışı pas verdi, Barış Alper Yılmaz kafayla vurdu."
"HEPSİNDE ÇOK İYİYDİ"
"Abdülkerim Bardakcı'ya maşallah. İşin defansında, ofansında, oyun kurulumunda, birebir müdahalelerde, hava toplarında, hepsinde çok iyiydi." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham, Ben Davies ile sözleşme uzattı

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!

Real Madrid'den Calafiori için ilk adım

























