Abdülkerim Bardakcı: "Hiçbir şey bitmiş değil"
Galatasaray'da Abdülkerim Bardakcı, Gaziantep FK maçı sonrası konuştu.
Fotoğraf : AA
Galatasaray'da Abdülkerim Bardakcı, Gaziantep FK maçının ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli savunmacı, yaşanan puan kaybından dolayı üzgün olduklarını ifade etti.
"HİÇBİR ŞEY İÇİN GEÇ DEĞİL"
Karşılaşmayı değerlendiren Abdülkerim Bardakcı, "2 puan kaybettiğimiz için çok üzgünüz. Kesinlikle kazanmalıydık" dedi. Ligdeki durumlarına da değinen milli oyuncu, "Hala lideriz, her şey bizim elimizde. Hiçbir şey için geç değil. Biz çok iyi bir takımız" ifadelerini kullandı.
"TARAFTARIMIZA HEDİYE ETMEK İSTİYORUZ"
Önlerindeki Atletico Madrid maçına odaklandıklarını belirten Abdülkerim, "3-4 gün sonra Atletico Madrid maçı var. O maçta çıkış yakalayıp taraftarımıza hediye etmek istiyoruz" sözleriyle açıklamasını tamamladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!






















