"Fener'in yenilmesine sevindim!"
İşte Sarı-Kırmızılı futbolcunun yeni sezonun başladığı şu günlerde taraftarları mest edecek açıklamaları: "Bülent Kormaz’la çok iyi anlaşıyoruz. Saha içinde bizi başarıya götüreceğini umut ettiğim bir uyumumuz var. İlk geldiğim zaman belki bocalamış olabilirim. Takım içindeki arkadaşlık ve Fatih Terim’in bize yaklaşımı harika. Çok iyi olacağımızdan hiçbir Galatasaraylı’nın şüphesi olmasın. Çünkü bu potansiyele sahibiz."
"Fenerbahçe’nin İstanbulspor’a 3-0 yenilmesine sevindim. Çünkü şampiyonluktaki en büyük rakibimizlerimizden biri. Puan kaybetmeliler ki, yarıştan erken uzaklaşsınlar. Vatandaşım Pierre van Hooijdonk için fazla birşey söylememem. Başarıları ortada. Fenerbahçe’ye katkı sağlayacaktır. Ama Galatasaray’a karşı gol atacağını sanmıyorum. Çünkü biz onlardan daha iyi bir ekibiz."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi


























