DERBİYE BİLENİYOR
Yeni Şafak
YÖNETİMDEN MOTİVASYON
Sarı-kırmızılı yönetim İstanbul Belediyesi maçı öncesi takıma moral motivasyon desteğinde bulunuyor. Başkan Adnan Polat'ın talimatıyla takımın başından bir an olsun ayrılmayan Futbol Şube Sorumlusu Haldun Üstünel ve Futbol AŞ Genel Müdürü Adnan Sezgin, oyuncuları motive etmeye çalışıyor. Futbolcuların şimdiden F.Bahçe maçını düşünmeleri nedeniyle Üstünel ve Sezgin, İstanbul Belediye maçının önemini vurgulayan konuşmalar yapıyor. Futbolcularla tek tek görüşen Üstünel ve Sezgin, “Önümüzde İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı var. Önce bu maçı kazanmalıyız ki avantajımız devam etsin. Ondan sonra Fenerbahçe derbisini düşünürüz” şeklinde futbolculara uyarılarda bulundular.
Süleyman HATIRASU / YENİ ŞAFAK
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

























