"Çok rahat beşlerdik!"
Bu sezon 14. golünü Trabzonspor ağlarına gönderen Ümit Karan, kazanılan üç puan sonrası çarpıcı açıklamalar yaptı. Karadeniz ekibinin iddia edildiği gibi maçı bırakmadığını savunan Aslan’ın golcüsü, “Tüm performanslarını ortaya koymaya çalıştılar. Ancak biz kendimizle mücadele ediyoruz. Sahada da kendimizde mücadele ettik. Trabzonspor’u çok rahat beşlerdik. İyi bir takım olmalarına rağmen, çok etkili olamadılar” ifadesini kullandı.
“Şampiyonluğa inandığımız için kesinlikle ipi göğüsleyeceğiz” diye devam eden Karan, “Başarıya inandık. Kesinlikle ipi göğüsleyeceğiz. Türkiye’nin en iyi futbol oynayan takımıyız. Dönemeci 120 km hızla aldık. Bu hızımızı devam ettireceğiz. Varımızla yoğumuzla savaşacağız. Kaybedeceğimiz bir şey yok” dedi. Ümit, sözlerini Beşiktaş’a gönderme yaparak tamamladı: “Korkan taraf değil, geride olan taraf biziz.”
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























