Cim bom yıldızlarını bırakmıyor
Diyarbakırspor maçında 2 gol atan Hakan ve 3 asist yapan Hasan Şaş ile görüşen Futbol Şube Sorumlusu Adnan Polat, iki yıldız futbolcudan önümüzdeki sezon da takımda kalmalarını istedi. Hakan ve Hasan, futbolu Sarı-Kırmızılı takımda bırakmak istediklerini belirterek, “Galatasaray’da futbola nokta koymak bizim için onurdur.” dediler.
Bu sezon başarılı futboluyla göz kamaştıran Hasan Şaş’a bilindiği gibi Avrupa’nın birçok takımından transfer teklifi vardı. Bu sezon 16 asistle adete altın sezonunu yaşayan Hasan, daha önce Avrupa’dan gelecek teklifleri değerlendireceğini belirtmişti. Aynı şekilde Hakan Şükür de sezon sonunda futbol hayatını Uzakdoğu’da sürdürmeyi planlıyordu. Adnan Polat’ın yeniden Sarı-Kırmızılı yönetime girmesi üzerine iki yıldız futbolcu, sezon sonunda büyük ölçüde Galatasaray’da kalmaya karar verdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!























