Yakup Sekizkök: "Ciddi bir adım atmış olacağız"
Galatasaray MCT Technic Başantrenörü Yakup Sekizkök, Igokea m:tel galibiyetinin ardından konuştu.
Galatasaray MCT Technic Başantrenörü Yakup Sekizkök, Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde galip geldikleri Igokea m:tel maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.
Yakup Sekizkök'ün değerlendirmeleri şu şekilde:
"Sahamızda kazanmamız gereken bir maçtı. Maça çok iyi başladık daha sonra rotasyon yapmaya başlayınca savunma konsantrasyonumuz dağıldı ve rakibe bizi yakalama şansı verdik. Soyunma odasında konuştuktan sonra, üçüncü periyotta kendi basketbolumuza döndük. Doğru savunma ve sonrasında gelen savunma kaynaklı sayılarla maçı kırdık."
"Daha sezonun ilk maçı grupta güçlü rakipler var. Trieste'ye gideceğiz çok ciddi yatırım yapan önemli bir kulüp ve çok iyi de bir kadrosu var. Deplasmandan galibiyetle dönersek grup sıralaması için çok ciddi bir adım atmış olacağız. Artık önümüzdeki Aliağa ve Trieste maçlarına odaklanacağız."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!
























