Ataman: "Zirvenin takipçisiyiz..."
Spor Toto Basketbol Ligi'nin 20. haftasında sahasında Muratbey Uşak Sportif'i 92-84 yenen Galatasaray Odeabank'ın başantrenörü Ergin Ataman maçı değerlendirdi.
Spor Toto Basketbol Ligi'nin 20. haftasında sahasında Muratbey Uşak Sportif'i 92-84 yenen Galatasaray Odeabank'ın başantrenörü Ergin Ataman, ULEB Avrupa Kupası'nda hafta içinde önemli bir galibiyet alarak çeyrek finale yükseldikleri maç sonrasında tehlikeli bir karşılaşmaya çıktıklarını ama mental olarak iyi bir karakter gösterdiklerini söyledi.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Ataman, hücumda alan ve top paylaşımını iyi yaptıklarını vurgulayarak, "Zaman zaman çok iyi oynadık ve farkı yirmi sayının üzerine çıkardık. Daha sonra rölantiye aldık ve yorgun oyuncularımızı dinlendirdik. Ligde bu galibiyetler çok önemli. Zirvenin takipçisiyiz ve bu tür maçları kayıpsız geçmek bizi zirveye yaklaştıracaktır" ifadelerini kullandı.
Galatasaray Odeabank oyuncularından Şafak Edge ise ligin ilk yarısında deplasmanda kaybettikleri rakipleri karşısında önemli bir maça çıktıklarını ve başlarda kontrolü ellerine alarak rahat bir müsabaka geçirdiklerini aktardı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in























